19 Eylül 2016 Pazartesi


DEV ÇINAR TARIK AKAN

27 Ocak 2010 (Soldan sağa Arif Keskiner, Tarık Akan ve Ali Murtaza Doğan)
Dev çınar TARIK AKAN ve ARİF KESKİNER abi, Osmaniye müze yerinin ( Eski valilik binası) değişmemesi için Vali Cerrah'la görüşmeye gelmişlerdi.Bu vesileyle misafirim oldu Apartmanımda açtığım fotoğraf sergime bayılmıştı. O gece eğlence doruklara çıktı.Tarık Akan bizim kadınları görüp dinleyince; BU ÜLKEYE ŞERİAT GELMEZ demişti hiç unutmuyorum.


Ruhun şad olsun koca adam; ışıklar içinde yat.

Ali Murtaza Doğan, 16.09.2016

Bir gün telefonum çaldı karşımdaki "Ali Murtaza, ben Tarık Akan" dedi. "Halet (Çambel, Prof. Dr.) ablayla ilgili bir belgesel çekeceğiz, onun yaşadığı yerle ilgili bize çekim yapar misin?" dedi. Elimde kaliteli makina yok abi, dedim. "Öyleyse ben sana bir kameraman yollayacağım; ona yardımcı olur musun?" dedi. Tabii ki olurum abi, dedim. O günden sonra kameraman da gelmedi; Tarık Akan'dan da haber çıkmadı. Meğer hastalığı nüksetmiş. Anlayacağınız Tarık Akan' ın hastalanmadan önceki son projesi bir HALET ÇAMBEL belgeseli çekmekti. Bu da böyle biline.


Ali Murtaza Doğan, 19.09.2016

Hiç yorum yok: